TULIP

Vellykket hverdag

TULIP

De fleste fødevareinteressenter italesætter mad, måltider og madlavning som overskudprojekter forbundet med masser af tid og kvalitet. Men virkeligheden for de fleste mennesker er bare, at madindkøb torsdag kl. 16 eller madlavning tirsdag kl. 17.30 mere er forbundet med noget der skal overstås på hurtigst mulige måde. Samtidig med det også skal være ordentligt.

For størstedelen af forbrugerne er succeskriteriet for hverdagens måltider derfor, at man lykkes med at finde en smutvej til anstændig mad. 

Som leverandør af mad til folket igennem en menneskealder, var det naturligt for Tulip at blande sig i denne dagsorden. 

Først skabte vi en film baseret på en monolog, hvor Rasmus Bjerg harcelerer over hverdagens trængsler med at få mad på bordet i tide, når man har fire børn. Og mangfoldiggjorde den billige, men anstændige, smutvej man kan tage ved hjælp af Tulips færdigretter.

Resultat af den film blev at Creative power fik et løft fra 27% til 40% og Business impact blev løftet fra 17% til 22%.

Og nu fortsætter konceptet i en film hvor Søs Egelind går fra ret færdig til færdig ret.